دولت درپی شهادت سید حسن نصرالله ۵ روز عزای عمومی اعلام کرد

ازسوی دولت جمهوری اسلامی ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله به مدت ۵ روز عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش مشرق، ازسوی دولت جمهوری اسلامی ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله به مدت ۵ روز عزای عمومی اعلام شد.

متن اطلاعیه دولت جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ مَنْ یقاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیقْتَلْ أَوْ یغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْراً عَظِیماً

دولت جمهوری اسلامی ایران اقدام جنایتکارانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید والامقام سیدحسن نصرالله را که عمر پربرکت خود را در مسیر دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان و ایستادگی در برابر تجاوز و ظلم سپری کرد، محکوم می‌نماید و این جنایت را دلیل روشنی بر ماهیت تروریستی و جنایت پیشه آن رژیم غاصب می‌داند.

به مناسبت شهادت مجاهد فی سبیل الله دبیرکل حزب الله و سردار سرافراز جهه مقاومت ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله)، ملت بردبار لبنان و امت اسلامی و ابراز همدردی با مردم مظلوم و مقاوم لبنان و جبهه پرافتخار مقاومت از روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ به مدت پنج روز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    6 1
    دولت هی می گفت انتقام خون شهید هنیه را می گیریم چرا نگرفت الان نزدیک دو ماه شد انتقام نگرفتیم صیهونیست احساس قدرت کرد بعد سید مقاومت را ترور کرد باز هم دست دست کنیم باز هم سران حزب الله و سران اسلامی را ترور می کنند. این همه تعلل برای چیست؟
  • سعید IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    6 2
    برای چی ایران در طول این 30 سال نتونست حزب الله را به سامانه موشکی برای سرنگون کردن جنگنده تجهیز کنه.یعنی نیروهای مقاومت هنر اینو نداشتند یدونه از این جنگنده ها را بزنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس